Vandaag maar wat aanpassingen gedaan aan de spy.
Doordat de handgashandvat een 3,3mm opzij geschoven kon worden vond ik het niet lekker gas geven.
Dit heb ik nu ingekort waardoor het handvat nu perfekto zit.
De knipperlicht controlelampjes waren niet te zien op het dashboard omdat ze in een verkeerde hoek stonden.
Dit eenvoudig opgelost door de onderplaat waar km teller ,toerenteller en knipperlichtcontrolelampjesdash aan vast zitten omgebogen.
Behuizing aan onderkant wat weggedremelt en past ook weer goed.
De knippers zijn nu goed te zien.
De bouchie er eens uit gehaald na een 260km.
Porselein is licht bruin.
Al eerder aangepast:
De gaskabel moest een aardige slag maken wilde er aktie komen uit de carburateur.
Dit opgelost door de stelnippels helemaal uit te draaien van de gaskabel.
Het kappengedeelte waar ook je kentekenplaat aan vastzit trilde alle kanten op.
Dit heb ik opgelost door die vast te zetten met bussen waar je aan beide kanten een bout in kan draaien.
Nu nog uitvinden waarom deze quad die volgens de specs een 130km/u moet kunnen lopen, een schamele 110/111 km/u maar net haald als ik geluk heb.