Geen quad toch voorstellen

De plaats om je voorsteltopic te maken.

Geen quad toch voorstellen

Berichtdoor Wildfotograaf » 11 okt 2009 14:05

Goededag,

Mijn naam is Maarten. Zoals mijn nick al doet vermoeden is een van mijn hobbies het fotograferen van wilde dieren.
Ik ben (nog) niet in het bezit van een quad, ben wel voorzichtig aan het rond kijken. Op andere fora (quad benelux) ben je
Ik heb een Chinese kogelbuks, telt dat ook??
Wildfotograaf
150cc
 
Berichten: 55
Geregistreerd: 11 okt 2009 12:50
Woonplaats: Den Berg

Delen op

Share on Facebook Facebook

Re: Geen quad toch voorstellen

Berichtdoor bashanboy » 11 okt 2009 14:56

heey, welkom op het forum :D

shineray en agm zijn gewoon dezelfde quads ;) en ja ze zijn zeker te tunen :)
ik heb een lijst gemaakt met wat je allemaal kunt doen om een goede quad te krijgen: http://chinaquad.nl/viewtopic.php?f=6&t=169

voor meer vragen: geef gewoon een reactie :)
Avatar gebruiker
bashanboy
CQ supporter
CQ supporter
 
Berichten: 5743
Geregistreerd: 29 mei 2009 18:09
Woonplaats: CHAAM

Re: Geen quad toch voorstellen

Berichtdoor pik-pik » 11 okt 2009 15:52

Hey Maarten.

Ook namens mij van harte welkom.
Ik ben voorheen in het bezit geweest van een Yamaha en rij nu sinds een jaartje een bashan.
Ik weet niet of het komt door de lichtere motor wat er op bashan zit in tegenstelling van de raptor of ltz maar ze zijn stukken stiller dan een 660 cc.
Soms een nadeel want we willen natuurlijk ook wel eens het zware geluid uit onze chineesjes krijgen,maar in jouw geval kan het wel eens een voordeel zijn.
Ik heb met een andere demper toch een heel ander geluid uit Bashi weten te persen.
alfa romeo 155 3.0 V6 QV
alfa romeo 2.0 GTV
alfa romeo 156 1.9 jtd
pik-pik
300cc
 
Berichten: 198
Geregistreerd: 20 jul 2009 22:45
Woonplaats: Bocholt (B)

Re: Geen quad toch voorstellen

Berichtdoor BlacK-SpyDeR » 11 okt 2009 16:14

Welkom Wildfotograaf op dit gezellige forum je zult hier veel info vinden over de diverse quad's.
Zelf rij ik een AGM Spyder 250 welke op de kenteken papieren staat alszijnde een Shineray Spyder 250 ;)
Dus ja ze zijn hetzelfde :) ik weet dat er wel een andere variant op de markt is en dat is de Schenke 250. Die Schenke 250 heeft bij zijn voor armen andere koppelingen zitten welke niet nastelbaar zijn en hij heeft in plaats van 14 PK ik geloof 17 PK standaard.
Vermogen heb je genoeg op deze 250cc machine's alleen jammer dat je daar zo snel aan gewent bent :D

Helaas ligt de mijne nu helemaal uit elkaar om hem een persoonlijk tintje te geven. Er loopt een topic over bij foto en film.
Bling Bling -Wok--2009
    -----------Orange Wok Customs----------
Avatar gebruiker
BlacK-SpyDeR
350cc
 
Berichten: 402
Geregistreerd: 10 sep 2009 11:53
Woonplaats: Vught

Re: Geen quad toch voorstellen

Berichtdoor china-freak » 11 okt 2009 16:49

welkom , op dit gezellig forum :D
hier zul je nog veel en informatiefe dingen te weten komen :)
ik zelf zit ook op benelux forum zoo als nog meerden van hier , daar moet je gewoon heel erg goed opassen was je zegt tegen anderen , want somigen maken er wel een groot potje van vind ik zelf. maargoed je bent hier ook op aangemeld , dus laat dat nu achter je rug en gaa hier op dit forum gezellig verder
kijk niet naar het merk quad maar kijk naar de quadrijder.
china-freak
450cc
 
Berichten: 1082
Geregistreerd: 01 aug 2009 22:07


Keer terug naar Me and my quad

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 49 gasten