Kleine m'n carb meer voor onderin en grote carb voor meer bovenin en topsnelheid, toch!
Iemand een dubbeltraps carb of 2 carbs geprobeerd?
Ik heb een Y- carb rubber aangeschaft ook m Wat te kunnen gaan uitproberen.
Ik heb tevens een 34 mm schuifcarb en tevens een 34 mm + 40 mm CV carb liggen, voor als ik met 1 carb verder moet gaan.
Mensen die bij voorbaat al weten, liefst uit ervaring of .........dat dit het niet gaat worden, hoor ik het graag.
Ik zat te denken aan 2 gaskabels, 1e schuifcarb draaigas is bij mij standaard en dan voor de 2e kleinere carb duimgas.
De 2e schuifcarb gebruiken als ik toeren ga maken, is alleen wel ontzettend onnauwkeurig!! Het is puur nog om uit te proberen en ik zal het aantal toeren mm peren bij houden en de duimgashendel van een soort van schaalverdeling moeten voorzien.
Ik heb ooit een nokkenas laten slijpen, werd eerst dmv Tig lassen materiaal toegevoegd. Vervolgens zo geslepen dat de klep iets verder en langer open ging. Was voor een auto, maar aangezien er geen andere nokkenassen voor de Chinezen te koop zijn, misschien een optie?
Ik denk nu ff ik n alles hardop, ik laat de reacties wel over mij heen komen, als deze er tenminste komen? Hoop het wel!!!