Nja dan gaat het lastig worden om uit te zoeken waar het probleem precies zit. Dan blijft je steeds zoals nu dingen vervangen, loshalen en weer opnieuw proberen. Heeft iets met een speld en hooiberg te maken.
Met spanning meten kun je vaak binnen een minuut al zien waar het probleem zit. Ik raad je dus toch aan om een multimeter of in ieder geval een spanningsmeter te kopen. Ook al heb je hem nu maar even 1 keer nodig, in de toekomst zal het altijd weer handig zijn om een elektrisch probleem op te lossen.
Startrelais zal het zoiezo niet zijn, deze had je al nieuw. Varta accu en 9 Ah is zeker goed, maar dit is dus ook een nieuwe accu?
En wat voor een lader heb je precies, is het eentje voor auto accu's mee op te laden? Deze moet je namelijk nooit gebruiken voor een kleine motor/quad accu op te laden, vooral geen 2 dagen lang. Dan maak je hem eerder stuk dan dat je hem oplaadt. Of heb je echt eentje voor kleinere accu's mee op te kunnen laden?
Heb je niet nog een andere accu om mee te proberen? Accu van een auto ofzo met wat meer capaciteit, eentje waarvan je zeker weet dat die goed is.
En voor je nieuwe reactie:
Als er een kabel begint te roken weet je zeker dat er iets niet helemaal goed zit. Uitlaat zal niet meteen na starten al zo warm zijn dat een kabel hierdoor kan gaan roken.. Maarja voor de rest ook weer het verhaal van de accu hierboven.