Hierbij, zoals beloofd, enige fotos van de reverse Trike en van de Trekstang.
Voor de Trike zelf, in mijn eentje: Af te kunnen slepen heb ik aan de wielpoten een stuurstang-arm bevestigd, die niet! voorbij het wiel steekt (veiligheid) deze arm kan worden verlengd met : 'n los opzetstuk met borging, door dit 'opzetstuk' is slechts 'n lichte stuurkracht benodigd.
De stuurkracht word geleverd door het verdraaien van de Trekstang,
de gemaakte hoekverdraaing word middels een staalkabel (700Kg. Breek-kracht) Overgebracht naar de beide stuurstang-armen, de staalkabel loopt door een mantelkabel met draaibare bevestigings punten dit : om slijtage van de staalkabel te vermijden.
De draaihoek v d Trekstang en de stuuruitslag van de wielen kan worden 'afgesteld' middels 'verstellen' van de staaldraad-bevestigingspunten op de Trekstang. Om de staaldraad op gelijkblijvende voor-spanning te houden (i.v.m. rek!) heb ik de Drukveer ( van 4-wieltjes ) tussen de
staaldraad bevestigingspunten en de stelring o. d. Trekstang geplaatst.
N.B : Hiervan komt nog Detail foto.
Verder is er nog 'n Breekkabel en Verlichtingkabel te voorzien.